Ad Talent Awards 2024

Tijdens de Landelijke Ad-dag op 19 april 2024 bij Rotterdam Academy zijn de Ad Talent Awards 2024 uitgereikt. Summer Rous van de Avans Academie Associate degrees heeft de Ad Talent Award voltijd ontvangen en Aline ten Napel van Van Hall Larenstein de Ad Talent Award deeltijd/duaal.

De winnaars van de Ad Talent Awards 2024 zijn door een onafhankelijke jury gekozen uit de 18 genomineerde Ad Talenten.

Deze jury bestond uit de volgende personen:

• Gertrud van Erp (secretaris Onderwijszaken & LLO van de werkgeversorganisatie VNO-NCW | MKB-Nederland)
  • Hajo Visser (alumnus Ad Ondernemen)
  • Jolanda Kok (alumna Ad Sociaal Werk en winnares Ad Toptalent Prijs 2020)
  • Eric Aldewereld (zelfstandig consultant)
  • Sofie Bruneel (stafmedewerker onderwijsontwikkeling van HoGent)
  • Mariëtte Muris als secretaris (bestuurslid Overlegplatform Associate degrees)

Alle Ad Talenten waren aanwezig bij de Ad-dag en kregen een certificaat Ad Talent met hun juryrapport uitgereikt door Roland van der Poel, de voorzitter van het Overlegplatform Associate degrees. Alle juryrapporten zijn vermeld bij de nominaties van de Ad Talenten.

Summer Rous ontving uit handen van jurylid Hajo Visser de beker en medaille voor de Ad Talent Award 2024 voltijd en Aline ten Napel kreeg van jurylid Jolanda Kok de beker en de medaille voor de Ad Talent Award 2024 deeltijd/duaal. Beide winnaars ontvingen van Rotterdam Academy een cheque van 250 euro.

De juryleden gaven de onderstaande toelichting bij de uitreiking van de Ad Talent Awards.

Hier worden alle genomineerde Ad Talenten inclusief de juryrapporten voorgesteld.

Foto’s: Melissa van Well-Dijkshoorn