Landelijke Ad-dag – datum: 19 april 2024 – locatie: Rotterdam Academy

In opdracht van het Overlegplatform Associate degrees wordt op 19 april 2024 van 9.30 tot 16.00 uur de Landelijke Ad-dag georganiseerd bij én door de Rotterdam Academy.  Het overkoepelend thema is In de praktijk doen we het samen.  Tijdens deze dag zoomen we tijdens workshops in op ‘de Ad-student als professional’, in de breedste zin.

Ook wordt de Ad Talent Award 2024 voor landelijke Ad-ambassadeur uitgereikt aan twee Ad-talenten.

Inschrijving voor de Landelijke Ad-dag 2024 is niet meer mogelijk.

Het Overlegplatform Associate degrees maakt uit alle inzendingen voor workshops een selectie. Het indienen van een workshopvoorstel is niet meer mogelijk.

De eerste week van maart ontvangt iedereen die zich voor de Landelijke Ad-dag heeft ingeschreven een e-mail met daarin een overzicht van alle geplande workshops en een keuzeformulier waarop je kenbaar kunt maken aan welke workshop(s) je wilt deelnemen. Uiterlijk 31 maart 2024 dient de keuze aan ons te zijn doorgegeven.

We kijken ernaar uit om je op 19 april in Rotterdam te ontmoeten!

Wil je alvast de sfeer proeven? Zie het verslag met de presentaties van de Landelijke Ad-dag 2023 die in 2023 bij de Ad Academie in Roosendaal is gehouden.

Het programma van deze dag: