Datagedreven Ad-professional
Bart Rams – Zuyd Hogeschool
Hoeveel data verspreid je per dag? Je koopt online kleding, je zoekt via de reisplanner wat de snelste route is, je geeft de kilometerstand door aan de garage of plaatst een review op een website. Zomaar een paar voorbeelden van data die voor bedrijven interessant kunnen zijn om de dienstverlening te verbeteren.
In welke branche je ook actief bent. Overal moeten beslissingen genomen worden. Beslissingen worden vaak op basis van ervaringen, patronen en relaties genomen (intuïtie). Tactische- en operationele beslissingen moeten stapsgewijs, lineair en analytisch genomen worden (rationeel proces). Als professional moet je in staat zijn om de klant, gast, patiënt of prospect zo goed mogelijk te kunnen helpen. Het is daarom zaak dat de Ad-professional moet beseffen dat een combinatie van data en intuïtie nodig is om beslissingen te kunnen nemen.
Deze workshop was voor alle Ad-opleidingen relevant. De deelnemers kregen handvatten om nog betere beslissingen te nemen met behulp van data.
Overzicht van alle workshops:
- Samenwerken aan het ontwikkelen van Ad-opleidingen
- De Ad-docent als regisseur
- Mind the gap! Een interactief bordspel waarbij de kansen en uitdagingen van Ad-studenten van verschillende achtergronden centraal staan
- Start making sense – sense of belonging van Ad-studenten stimuleren door co-creatie in het maakproces
- Toepassing van generatieve AI in de Ad-praktijk én het Ad-onderwijs
- Loopbaancompetenties voor nu en later
- Duurzaam hoger onderwijs
- De Ad’er als toekomstbestendige professional (met Lego Serious Play)
- Talent en Professionele Skills: van student naar niveau 5-professional
- Krachtig Curriculum Methodiek in de Ad-opleiding
- Werkplekleren, naar gedualiseerd Ad-onderwijs!
- Datagedreven Ad-professional
- Student journey in het coachingsgesprek met de Ad-student
- Co-creatie met het werkveld, samen-werken, samen maken in het Ad-onderwijs
- Internationale samenwerking op niveau 5: hoe dan?
- Ontwerpen van professionele beroepsproducten bij Ad-opleidingen
- Landelijke Ad-opleidingsprofielen: het profiel van de Ad-professional
- Impactmakership in het Ad-onderwijs: call to action
- Professionele ontwikkeling van Ad-studenten in de stage
- Duurzaam samenwerken met het bedrijfsleven
- Ad-studenten en studentsucces
- MKB-route in het hbo
- Business coaches voor de persoonlijke en professionele ontwikkeling van de Ad-student
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24