Start making sense – sense of belonging van Ad-studenten stimuleren door co-creatie in het maakproces
Frederieke Willemstein-Van Rooyen – Rotterdam Academy
Ben je ook benieuwd naar hoe jij als docent of coach de sense of belonging van jouw Ad-studenten kan stimuleren? Vind je het ook belangrijk dat studenten zich thuis voelen in de klas en betrokken zijn bij de opleiding? Op deze vragen werd ingegaan bij deze inspirerende workshop.
Tussen januari en mei voert Frederieke Willemstein, docent Ad Management bij Rotterdam Academy en masterstudent Kunsteducatie aan de HKU, een interessant onderzoek uit naar hoe co-creatie in het maakproces de sense of belonging van Ad studenten kan stimuleren. Tijdens de workshop deelde ze haar bevindingen van het onderzoek tot nu toe en moedigde ze de deelnemers aan om de sense of belonging binnen hun opleiding te vergroten door middel van co-creatie. Het werd een interactieve sessie waarin we informatie deelden, ervaringen uitwisselden, elkaar inspireerden en onze eigen sense of belonging binnen het Ad-onderwijs bespraken.
Overzicht van alle workshops:
- Samenwerken aan het ontwikkelen van Ad-opleidingen
- De Ad-docent als regisseur
- Mind the gap! Een interactief bordspel waarbij de kansen en uitdagingen van Ad-studenten van verschillende achtergronden centraal staan
- Start making sense – sense of belonging van Ad-studenten stimuleren door co-creatie in het maakproces
- Toepassing van generatieve AI in de Ad-praktijk én het Ad-onderwijs
- Loopbaancompetenties voor nu en later
- Duurzaam hoger onderwijs
- De Ad’er als toekomstbestendige professional (met Lego Serious Play)
- Talent en Professionele Skills: van student naar niveau 5-professional
- Krachtig Curriculum Methodiek in de Ad-opleiding
- Werkplekleren, naar gedualiseerd Ad-onderwijs!
- Datagedreven Ad-professional
- Student journey in het coachingsgesprek met de Ad-student
- Co-creatie met het werkveld, samen-werken, samen maken in het Ad-onderwijs
- Internationale samenwerking op niveau 5: hoe dan?
- Ontwerpen van professionele beroepsproducten bij Ad-opleidingen
- Landelijke Ad-opleidingsprofielen: het profiel van de Ad-professional
- Impactmakership in het Ad-onderwijs: call to action
- Professionele ontwikkeling van Ad-studenten in de stage
- Duurzaam samenwerken met het bedrijfsleven
- Ad-studenten en studentsucces
- MKB-route in het hbo
- Business coaches voor de persoonlijke en professionele ontwikkeling van de Ad-student
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24